مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران
مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران

من کیستم

در میان زندگیت نازنین، من کیستم؟

من همان کهنه غبارم ،بی تو اصلاً نیستم

قلبِ تو چون قبلگاه ومعبد عشق من است

قبلگاه من شدی ،جانا بگو من کیستم؟

رسمِ عاشق پیشگی را جاودانه میکنی

من به تقدیر فلک ،شاید جهانی نیستم

زندگی من شدی ای شمع سوزان دلم

من بسوزم دور آتش، فکر فردا نیستم

با نگاهت زندگی ها را به آتش میکشی

من دم اخر بمیرم فکر جانم نیستم

 هرچه شد پای خودم  شیرین  من

گفتم این شعرُ ولی، فرهاد کوه کن نیستم



مهران محمودپناه

نظرات 3 + ارسال نظر
Melika سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 00:35

بسیار زیباست و خیلی عالی بود امیدوارم همیشه در زندگیتون موفق و در کنار خانواده عزیز تون سربلند باشید ممنونم از اینکه وقتتون رو برام گذاشتید

ممنونم عزیزم همچنین

Mina سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:05

چقدر زیبا بود این شعر

ممنون از نگاه پر مهر شما✌✌✌✌✌

m0174 دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 22:46

بسیار عالی

فدای تو داداش گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.