مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران
مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران

ناقوس مرگ


من از دنیا گریزانم چرا این بوده اقبالم 

از این دنیای وانفسا ببین آشفته احوالم

شبانگاهان که ساعتهای عمرم بیثمر رفته

کشیدم نقشی از دنیای شومی که هدر رفته

اگرچه صبح من تاریکُ خورشیدم مکدر بود

زمین درحسرت باران، ولی سِیلی مقدر بود

کسوفی هم ،نشسته برسربالین نوزادی 

ببین تاریکیه مطلق،کشیده رنگ بر شادی

صدای ناله های مادران ،از درد پیچیده

همیشه آتش و خون بود،کسی بر دردخندیده؟

زمین آبستن درد و مشقتهای روزانه

شبیخون میزندباران،شکسته سدِ رودخانه

پدر از درد میپیچد به پای مادرِ پیرم

بمان مادر که من امشب،زدست زندگی سیرم

اگر ناقوس مرگ امشب،طنین مرگ می‌خواند

به زندان خیال من ،طناب دار می‌ماند  

همیشه رنج و تنهایی،اگر این بوده تقدیرم ؟

تقاص از روز بی فرجام،چگونه از که پس گیرم؟



مهران محمودپناه

نظرات 18 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 23:29

بسیار عالی

ممنون از نظرت عباس آقای گل

الی شنبه 8 آذر 1399 ساعت 21:19

احسنت داداشم❤

ممنون از نگاه شما

Bahareh پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 00:54

احسنت،چقدر عالی

Rastin چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 02:47

بسیار زیبا و خیلی زیبا توصیف شده عجیبه که قبلاً جایی اسم شما رو نشنیده بودم و نخونده بودم تا ی شعرتون که تو تلگرام دیدم و مشتاق شدم گفتم نظری داده باشم
منتظر کارهای جدید از شما هستم شایدم هستند
موفق و معبد باشید

ممنون از شما که حمایت و دنبال میکنید

افسانه چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 23:23

فوق العاده زیبا بود درود برشما شوهرعمه

ممنونم عزیز از نگاهت
نظر لطف شماست

محمد پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 16:37

عالییییی

ممنون از نظرت اقا محمد تشکر از نگاه گرم شما

حسین عیوضی سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 19:49

پر معنا وزیبا

ممنون داداش

محمد جواد جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 20:46

بسیار زیبا و تامل برانگیز

ممنون داداش جواد گل

elyas پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 02:30

حسو حال خیلی ازماها تواین شعر موج میزنه عالی

فدای تو داداش الیاس گل

m0174 پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 00:15

بسیار عالی داداش

فدای تو داداش محمد گلم

Ramin چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 03:36

لعنت به این سیل ولی واسه شما سوژه خوبی شد
از شعر شما لذت بردم نمی‌خواستم کامنت بزارم ولی گفتم
خلیفه نگم دم شما گرم عالی بود

ممنون

علی کاظمزاده سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 19:46

بی نظیر و فوق العاده بود مهران عزیز

ممنون علی اقای گل

elnaz سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 02:19

بی شک میتونم بگم ی شاهکاره استادانه بود یا سیل زده هستیدیا
درد رو خوب میشناسید که به این زیبایی و روانی این شعر رو سرودید وتوصیفش کردید.عاشق این شعر زیبا شدم
منکه از هر مصرع این شعربسیارلذت بردم مشتاقم تا اشعار زیبای شما رو دنبال کنم وبلاگتونم عالیه موفق و معید باشید

ممنون

مازاده دردیم و فقط درد ببینیم

این شعر چو خوانیم به یک گوشه نشینیم

محمد یزدانجو دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 21:29

فیض بردم من به وجود شما افتخار میکنم

داداش محمد فدای تو عزیزم ممنون از نظرت

Sima یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:40

من از هر بیتش لذت بردم و با معنای بالایی که داشت درد رو میشه احساس کرد
شعری زیبا با نهایت درد
امیدوارم همه شعرهای شما رو بخونید
با اجازه تو کانالها اشتراک گذاری میکنم،

ممنون از نظر و لطف شما
خواهش میکنم

Yasaman یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:24

عالی بود میتونم بگم شاهکاره
لاااااااایک

ممنون نظر لطف شماست

Amir شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 20:37

بسیار عالی و پرمحتوا. موفق باشی رفیق

ممنون داداش امیر گل

مهرشاد جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 21:50

عالی عالی

ممنون داداش مهرشاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.