مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران
مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران

پدر

دلگیرم و دلتنگم و دانم ثمری نیست 

دانم پدرم رخت سفر کردهُ دیگر خبری نیست

مجنونم و دیوانه عشقِ پدرم من

افسوس که هیچ لحن، ز پند از پدرم نیست

هر جا که سراغ از گل و گلزار گرفتم

دانم که پدر ،جز تو گل سر سبدی نیست

یاده پدرم ،خنده به لب ،خسته ولی شاد

افتادم و میخندم این کار بدی نیست

بر خنده من، جان پدر خرده نگیرید

دلتنگم و دلگیرم و بغضم ابدی نیست

یاد کردم و افتادم و دیدم پدرم رفت

دستش به سرم هست ولی پشت سرم  نیست

ای جان پدر رفتی و من خسته ترینم

خونت به وجودم ،به قلبم ثمری نیست

دلگیرم از این قافله شوم زمانه

این قصه تلخ معجزه از کار خدا نیست

رفتی و یتیمم گل من ای  پدر من

بی تو چه کنم جای تو دیگر که کسی نیست

من ماندم و آن خاطره  و عکس قشنگت

دانم که سفر رفتی و دیگر خبری نیست



مهران محمودپناه

نظرات 2 + ارسال نظر
الی دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 13:59

روحشون شاد

ممنون از نگاه پر مهرتون:

Sanaz پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 17:35

یاده پدره خودم افتادم روحش شاد
زیبا بود

روحشون شاد یادشون گرامی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.