مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران
مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران

بازیچه

ی دنیا درد دل دارم که در قلبم نمیگنجد

گلی خشکیده ام اما، که در گلدان نمیگنجد

شدم افسرده از دنیا،خداوندا من انسانم؟؟

بیادست از سرم بردار،من از بودن پشیمانم

عزیزان‌گربگویم‌دردهایم را،قلم هم‌شعله میگیرد

برای هر جوان شاید،به دردش خرده میگیرد

نمیدانم چرا بازیچهٔ دستُ زمانُ روزگارانم

فلک دست از سرم بردار،که من از بدو ویرانم

تقاص روزهایی را که در رویایِ خود دیدم

چرا پس میدهم آخر،مگر من خود پسندیدم؟؟

چو تاریخُ زمان باهم به رقص آورده مهران را

بیایید واژها باهم بسازیم خاک و بوستان را

به ظاهر گرچه آزادم ولیکن در قفس هستم

سرابی گشته دنیایم که من در راه آن هستم

ندیدم روزگاری را که لبخندی به لب آرم

که آسایش برایم نیست که بر خلقی بدهکارم

ملالی نیست،فلک،از بازی تقدیر خوشحالم 

که من در منجلاب زندگی،بدحال وبیمارم

سفر روزی کنم زین جا بسوی خالق هستی

بپرسم آمدم خالق کنون در فکر‌من هستی؟؟



مهران محمودپناه

نظرات 5 + ارسال نظر
Peyman سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 11:52

لااااااااااایک عالی بود و پر از احساس

ممنون از نظرت آقا پیمان

. معصومه . یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 02:15

بسیار زیبا موفق باشید

ممنون از نگاه شما و دنبال کردنتون

الی پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 20:06

مثل همیشه عااالی

ممنون الی خانم گل دیدگاه تون ونظراتتون باعث خرسندی کنه بازم ممنون از نگاه پر مهر شما

راشید چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 23:13

زیبا بود

تقدیم شما

نگین چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 19:46

اول بگم عالیه
ولی غم از شعرتون میباره
ولی بازم دوست داشتم

ممنون از نظرتون این زندگیه ماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.