مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران
مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران

شعر حلالیت


کنجِ این دیوار خونه دارم از دوریت میمیرم


اگه برگردی میبینی که من از زندگی سیرم


اون وجودش زندگیمه ،اون تمومه خاطراتم


ای خدا کارم  تمومه  تو برس  یجور  بدادم


کاش میشد بازم  دوباره  دست گرمشو بگیرم


یا که تو چشم  قشنگش  عکسمو یبار ببینم


 ای خدا دارم میبینم صورتِ  گرم  نگاشو


ای خدا معجزه ای کن  تا ببینم روی ماشو


ای خدا حالم  خرابه  من دیگه  دارم میمیرم 


کاش میشد تا    دَم   مُردن که حلالیت  بگیرم



مهران محمودپناه

نظرات 2 + ارسال نظر
Jamshid چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 03:42

موفق باشی زیبا بود

ممنون

Hp سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 02:27

عالی

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.