مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران
مهران محمودپناه

مهران محمودپناه

اشعار کوتاه و تکست. ترانه برای خوانندگان عزیز ایران

شعر خداحافظ


خدا حافظ عزیزه من    خدا حافظ گل خوشبو


یعنی قول و قرار اینِ   بری ترکم کنی آسون


قسم خوردم عزیزه من    همیشه با تو میمونم


تو تنها عشق من هستی    بدون بی تو نمیتونم


قسم دادم  بمون پیشم    دوست دارم بی اندازه


لباسای تنت اینجا      منو یاد تو میندازه


چقدر راحت تو خوابیدی     ولی رنگت که پریده


خدایا تو یکاری کن     ببین قلبش جواب میده


ببین دستاش چقدسرده     انگار خون از تنش رفته


ببین این عشق ما امشب     لباسی تازه تن کرده


خدایا آخرین باره      بیاهو تو یکاری کن


ببین بی کس شدم آخر      منم تو قبر اون جا کن




مهران محمودپناه



نظرات 3 + ارسال نظر
راضیه چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 02:52

این بیشتر به صدای مجید خراطها میاد و سبک این خواننده هستش که صداش خیلی سوز داره مثل مرتضی پاشایی عزیز خدا رحمتش کنه

ممنون کاملا درسته و دقیق درک کردید

نگین چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 03:41

چقدر با احساس و زیبا سروده شده
عالی

ممنون

حامد جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 22:11

بسیارجالب بود

ممنون عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.